Vixxans lya

Myser mest runt...

Publicerad 2010-01-19 12:23:43 i Allmänt,

o gosar med djuren...småplockar o städar...Har en halvklar lo som väntat på att bli klar i snart en vecka. Så fort jag sätter mig så kommer Saga o vill pyssla med mig....eller en o en annan katt som tycker att jag ska klappa o gosa istället =) ska försöka o få lite gjort ikväll, har ju fått hem massor med blommor som måste användas upp

Saga pysslar o kelar med Harry och Tim
Saga och Tim

O så måste jag bara visa nått ovanligt..en bild med alla mina 5 katter!
Titti, Malva,Tim,Harry och Maja
Dax att hoppa in i duschen o sen städa lite..
Kram//Vicki

Kommentarer

Postat av: Jenny J

Publicerad 2010-02-27 19:38:03

Så många blommor! Vad mysigt med pysselsällskap.. :) Förstår att det inte alltid blir så mycket gjort men vad gör väl det..

Postat av: Maria S

Publicerad 2010-03-16 11:34:02

Men WOW vilka snygga blommor!!!! MMMMums!!!

Å vilka goa missar du har!!! <3 Tim är rätt lik min Morriz! :-)

Kramis Maria S *SNYGGA LO´S OCKSÅ!!!!*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela