Vixxans lya

Nya foton...

Publicerad 2009-07-25 19:04:01 i Katt och hund,

Har varit utan dator i ett par veckor o inte kunnat uppdatera här!

Men nu kommer bilder på kissebebbarna ca 9v. Tinto är bokad av min syster. Blingen söker fortfarande hem.

Kommer ett antal jourkatter till mig imorgon, polisen avlivar dom om dom inte flyttas från sitt hem, nu är det fullt i alla jourhem så dom mellanlandar hos mig o bor i mitt stall som jag fixat till. Stallet är inte färdig isolerat o kan bara användas i ett par månader till. Min dotter kommer att bo där med dom. Är du intresserad av att bli jourhem eller vill adoptera en kisse så kontakta mig! Äger katterna gör Örebrokatthem. Kommer att lägga ut bilder här så fort som möjligt.

Tinto *tingad*


Blingen



KRam Kram

Kommentarer

Postat av: Cicci/Trollmor

Publicerad 2009-07-25 23:03:42

Åh va söta de har blivit!

Postat av: Sofia (skberg74)

Publicerad 2009-08-04 17:14:43

Åh så söta hade jag inte varit allergiker hade Blingen fått flytta hit.

Postat av: Camilla Olausson

Publicerad 2010-09-26 19:19:53

Hejsan. Va fina bilder du lagt upp, kul att se! Hoppas ni har det bra där uppe, det dröjer ett tag tills vi kommer upp igen.

Kram från Camilla, Håkan, Elias och Beikon.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela