Vixxans lya

Lite mycket nu...

Publicerad 2009-02-14 23:07:47 i Scrappat,

så jag är inte så aktiv här i min blogg. Bygger just nu om mitt hönshus/förråd till stall. Ska iväg o kika på en häst imorgon. Byggfirman har dessutom varit o rivet en vägg mellan köket och matrummet..så nu måste jag slipa golv o lacka, måla tak o tapetsera. Dessutom har Doris haft besök av Elliot i går och idag var vi dit..men inga valpar blev gjorda....blir ett nytt försök vid nästa löp. Säljer mycket scrappgrejer på Pyssel och tradera..så det tar mycket av min tid.

Kram Till alla läsare så länge...uppdatering kommer..

//Vixxan

Kommentarer

Postat av: Cicci/Trollmor

Publicerad 2009-02-23 15:32:35

Jag har inte din mailadress. Har du lust att skicka den? Har iaf fixat bet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela