Vixxans lya

Jag har blivet utmanad..

Publicerad 2008-05-15 11:34:14 i Scrappat,

TINTO har skickat mig följande frågor att svara på:


  • Tre namn du går under: Vixxan, Vicki och Älskling
  • Tre saker som skrämmer mig: att det ska hända mina barn något, spindlar, grymma och elaka människor. 
  • Tre saker som jag har på mig: Beiga Velourbrallor (velour e glamour), t-shirt och myssockar
  • Tre sanningar: Jag shoppar när jag har tråkigt eller känner mig nere, Tror ofta att jag kommer att dö snart, Gillar att vara lite annonym IRL.
  • Tre saker jag verkligen vill ha: En bättre hälsa, snälla barn...mer pengar
  • Tre söta pysslare jag skickar vidare dessa frågor till: Lena S, Mia S och Tettiz

    .

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här
    Publiceras ej

    Om

    Min profilbild

    Vixxan

    Pysselberoende utarbetad djurvänn.

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela