Vixxans lya

Jag lever..

Publicerad 2008-03-20 16:25:04 i Allmänt,

...men har inte så mycket tid över till bloggande o scrappande... sen jag sist skrev här så har jag hunnit att rusta hallen från golv till tak( mattan kommer nästa vecka), o så har jag bokfört en massa..men det tar f*n aldrig slut på pappren..mitt mål är att bli klar nästa vecka....tja vad har jag gjort mer då tro...handlar en massa nya kläder till min feta kropp...dax o på allvar göra sig av med 10kg *urk*..som en liten kick så piercade jag naveln förnågra veckor sen (hade hål innan jag fick Saga)..inte värst snyggt med en piercing i allt fläsk *haha*

Har pärlat en massa...säljer otroligt mycket smycken just nu..

Zilly har flyttat till syrran så nu har jag "bara" 3 hundar, 2 katter..

NEpp...nu ska jag scrappa lite...har inte hållt mig helt ifån klippandet o klistrandet..har gjort 3 lo´s...ska scanna in dom ikväll..

Puss o kram
//Vixxan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela