Vixxans lya

usch...jag kan ju inte låta bli..

Publicerad 2008-07-21 14:31:02 i Allmänt,

..nu har jag gett mig på o ekonomirusta toan på öv...jag har tänkt o göra om den helt om ca 4år. 
Allt är så jädrans dåligt gjort..så jag knappt kan sitta på dass...kaklet är i tre olika vita färger..fogarna i två olika osv...spik kikar fram i fogar.. o väggmattan glipar i skarvarna...Beslutade mig för att spara kaklet och golvmattan..väggmatta ner..


o så  ner med alla fula gammla skåp...o så spackla o måla...tjoho ena sidan av badrummet klart..hängt upp hylla o spegel..lampan ska bytas ut också.


o så fortsätter jag måla ..när jag kommer till wc stolen så inser jag att kaklet bakom den måste ner..där är det som allra värst...så nu knackar jag ner kakel..sen ska en skiva upp...SEN ska jag måla. Ny toalett o förvaring förhandukar och ett skåp ska inhandlas SNARAST!

etapp två projekt renovering das dass fortsätter vid senare tillfälle...då åker mattan ut..och kaklet som är under..bredspacklar golvet o målar det grått.

nehepp...dax o fortsätta med det här..


kram kram

Kommentarer

Postat av: Cicci/Trollmor

Publicerad 2008-07-21 21:12:23

Hi, hi! Du är ju inte klok ;-)

Kraaam....

Postat av: Leelo

Publicerad 2008-08-03 19:32:26

Shit vad du är duktig!! Jag ser fram emot att se resultatet när det är klart!! =)



Kram Lee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela