Vixxans lya

Har scrappat lite igen...

Publicerad 2008-01-07 12:31:10 i Scrappat,

Avslutade 07 med en summering på vad jag gillat att använda på mina Lo´s under året, olika papper, dekorationer och andra produkter
image217

O så scrappade jag mitt nyårslöfte, att jag ska bli mer EGO!
Lo EGO

O så en Lo på Saga, Kaos..ja verkligen, i sommras så växte hon ur sitt lilla rum, var dax att få ett större rum så alla leksaker fick plats.
Kaos

O så en Lo som kom till av bara farten, till titeln så har jag använd en gammal plastförpackning som jag stansat ut bokstäver ur med qk Frankie som jag sen använde gb på. O så använde jag för första gången den lilla fågelstämpeln...det var dax har legat orör i ett halvt år. Journaling cirkeln är min absoluta clerstampsfavorit, lagom stor och bra avstånd mellan raderna. finns att köpa hos Inkywings http://www.inkywings.com/Shop/contents/media/t_Clear4VemVadVar.jpg

image220


Borde gå och vila en stund nu...somnade inte förrens kl 4 i morse..men tror jag ska gå och scrappa klart lo´n som ligger på mitt skrivbord.

kram kram Vixxan

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2008-01-07 17:14:03

Alldeles ljuvliga LOs! :) 2007-LOn var ju bvara för kul - vilken bra idé! Min favorit blev dock EGO. Så SNYGG den är!

Postat av: Tessan

Publicerad 2008-01-08 14:29:07

Jättesnygga LO's. Och jag blev inte ett dugg förvånad över de bruna och rosa färgerna. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela