Vixxans lya

Försöker att ta det lugnt..

Publicerad 2008-01-31 13:58:05 i Scrappat,

..o spara krafterna till helgen..Cybercrop på The Nook och Cyberpyssel på Pyssel.net..tyvärr så åkte min energi ner på 0 idag...Jag blir alltid lika överraskad...går inte att försöka vara förberedd...igår mådde jag jättebra o var glad =o(..mitt liv är verkligen en bergochdalbana....

Har en lo liggandes på pysselbordet...den har legat 2 dagar nu..hoppas få lite lust att göra klart den ikväll..

Här kommer ialafall två lo´s
Min första 6x12" Lo, gjord efter Zarahs skiss...kul o prova annat format!
Ludde 6x12

O så en Lo på Zilly...gjord efter skiss från Hildas?? eller va katten den butiken nu heter *ler*..han inte med att skicka in, men gillade skissen så jag scrappade den ändå =O)

Zilly trött

Om inte ikväll...så med all säkerhet så kommer det scrappas en massa här from i morgonkväll (fredag)..på lördag kommer Marlene hit o cybercropar med mig *glad*..

KRam till er alla...och bry er om varandra..gillar du någon så tala om det!

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2008-01-31 15:13:54

Oooooh vad snyggt!!

Postat av: Nina

Publicerad 2008-01-31 19:58:42

Söööta vovvsingar - och verkligen apsnygga LO:s!

Postat av: Tessan

Publicerad 2008-02-01 11:45:16

Jag gillar dig Vicki!! LOLOL
Ska du på träffen 29/3?? Jag ska dit.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela