Vixxans lya

Hej jag heter Krister...

Publicerad 2008-12-17 22:05:01 i Katt och hund,

...och är världens sötaste hamster! 
Köpte Saga en ny hamster för 2 veckor sedan...hon sörjde fortfarande Puttis som dog för 1 år sedan. Han fann sig snabbt till rätta och är väldigt nyfiken. Doris(Papillonisen)blev totalt överlycklig..hade glömt bort hur mycket hon gillade Puttis, när jag plockade fram buren så stog hon o pep o skakade..  Här kommer några bilder på underverket..nu 11 veckor gammal. 


KRAm Kram

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2008-12-18 08:43:31

Nawww.. Vad söta de är ihop! :D

Postat av: Linda Lindgren

Publicerad 2008-12-22 17:37:07

Vilka sötnosar. hur är det med dig nu för tiden, det var väldigt länge sen jag såg dig.



har fortfarande dina stämplar, har inte glömt bort men kommer aldrig ihåg att skicka dom. och nu vet jag ju inte din adress heller.



God jul och Gott nytt år



kram Linda

Postat av: Erika

Publicerad 2009-02-08 23:58:54

Hej min kära vän!



Du har en utmaning i min blogg... (Den är enkel =o))



Nu kanske du surfar förbi....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela