Vixxans lya

Nej det blir nog till o va hemma..

Publicerad 2008-08-05 13:03:03 i Katt och hund,

o ta det lugnt några år till. Vixxans kommer inte öppna 1sept som planerat. Jag har satt käpparna i hjulet för mig själv...så otroligt klantigt..men vad gör man när inte orken finns där... Så fram till aug 2010 ska jag vara hemma o försöka ta det lugnt..hur katten nu det ska gå till. Tur att man har sina älskade små voffar o kissekatter o gosa med. Kommer att få tillökning i kattflocken..av en liten helt fantastisk Malva...


Malva är liksom Maja en britt med långhår..har länge letat efter en ..men dom är inte så vanliga. Pratade med Majas uppfödare, Malin, förra veckan..hon hade nyss haft jättefina brittungar.i färgen  svartsilvershaded o bad henne ringa mig när hon planerade ny kull..hade liksom gett upp hoppet om att hitta en långhår till..Berättade att jag också gillade färgen choklad. Några dagar senare så mailade mig Malin o tipsade om att detta lilla underverk fanns tillsalu...tänk att få en chokladlånghår! För bra för att vara sant..Mailade uppfödaren direkt..fick fatt på henne först dagen efter..Några hade varit o kikat på kissen men inte bestämt sig...o så fick jag beskedet igår kväll..att dom inte skulle ha henne och att jag fick köpa henne.

Nu ska jag försöka o få annat o tänka på en stund..ska rensa ur allt som jag inte använder i scrapprummet..o så lägga ut det på pyssel.

Kram Kram

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2008-08-05 14:19:18

Vilket GULL!!

...och du är också ett gull. Ta inte på dig för mycket. KRAM!

Postat av: LenaS

Publicerad 2008-08-05 14:49:43

Åh vilken goding!

/LenaS

Postat av: Cicci/Trollmor

Publicerad 2008-08-05 21:41:54

Kraaam.....

Postat av: Maria S

Publicerad 2008-08-08 00:24:39

Hej vännen! Nu var det länge sen jag var in här och kikade!! Gud så fina katter du har och Malva är ju helt bedårande, så söt!!! :-)

Stor kram Maria S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela