Vixxans lya

Usch vilken skitdag

Publicerad 2007-11-06 14:09:15 i Allmänt,

Saga vaknade vid 2 tiden inatt..varm som attans..feberyrade o gnydde...gav snabbt upp o gick o satte oss i soffan o tittade på film...slummrade en stund vid 5 tiden..vid 6 tiden så fick Daniel byta av mig..sov till kl 11.15 ..vaknade då med dundrande huvudvärk o ont i halsen *suck*

Tråkigt väder också..det är så grått o det bara regnar..blir man ju inte direkt piggare av.

På kattbebbis fronten så är det lugnt....blir galen av att vänta *ler*

Ska försöka o packa lite grejer jag sålt på Pyssel...kanske försöka o göra några julkort med Saga..vi får se..ska ta mig en Ipren o lägga mig i soffan en stund..

Kram o gäsp
Vicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela