Vixxans lya

o bebbarna växer o växer...

Publicerad 2007-11-24 23:30:44 i Katt och hund,

..otroligt så snabbt dom små liven växer..den grå hanen Tim (ja efter Tim Holtz) började öppna ögonen när han var 5 dagar..dom var helt öppna när han var 8 dagar!!!
..Trulsa (sköldpaddisen) började öppna ögonen när hon var 7 dagar. Och Tom alt Tone (den vita.. osäker på kön)började öppna ögonen först på 8-9 dagen..Så ja dom växer lite olika...och dom är olika till sättet...kommer bli så svårt att skiljas från Tim..han är helt underbar..spinner redan när man klappar honom...MEN jag ska ju behålla Trulsa..suck så svårt det är ibland.

Har tyvärr varit nere i en rejäl svacka i ca en vecka (samma sak förra året när jag fyllde år)därför har jag inte uppdaterat här..men här kommer lite bilder =O)

10 november
image192

21 nov
image193

Tim
image194

Tom/Tone
image195

Trulsan
image196

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2007-11-25 00:58:41

GUD så söta!!

Postat av: Henrietta

Publicerad 2007-11-25 09:00:06

Jösses vilka sötnosar!! Spinner redan, mina bara gapar :o))
Kramar till matte, bebbar och mammakatt :o))

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-11-25 22:19:49

De är ju helt bedårande!!! Vi tror att den vita är en liten Tone i alla fall, så det ska se om vi gissar rätt ;o)
Och rosa små söta tassar med livsfarligt sylvassa klor...mmm... det är kattungar i ett nötskal *S*

Postat av: Mia H

Publicerad 2007-12-10 19:42:24

...määäh! Guuuu va söta de är!!!
Kram till dig från mig!

:-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela