Vixxans lya

Nu jädrans...

Publicerad 2007-11-05 12:37:20 i Scrappat,

..ska jag skärpa mig..o lägga ner tid på min blogg.

I helgen så var det cybercrop på Nook, då har jämt så superkuliga cropar med massor med utmaningar. Här kommer några lo´s och en ask till mina knappar.

Ask målad med crackle medium
Crakle Medium ask

Cosmo Cricket utmaning ( som jag laddade upp för sent)
image155

Lo efter skiss
image156

Crate utmaning
image157

Zarahs Bling utmaning
image159
Utmaning med "ingredienslista"..
2 photos
2 colours of CS
2 different patterned papers
3 buttons or brads
3 different ribbons, 3 inches each (you can cut these up, but each ribbon must total 3 inches, no more no less)
letter stickers
journaling
7 staples
1 flower or star or similar (depending on your LOs theme)
image160

Kommentarer

Postat av: Hell on high-heels

Publicerad 2007-11-05 12:47:57

söta bilder=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela