Vixxans lya

Jag är djup förälskad..

Publicerad 2007-05-10 14:54:26 i Allmänt,

...i ett gäng Filurer...o fler kommer hela tiden..

Blev så superglad när jag såg att det kommet en kockfilur..passar ju skitbra eftersom min sambo är kock! När jag ändå var tvungen *ler* att handla så slank det med en filur med hund och en sjukfilur. Stämplarna finns att köpa här http://www.kortmakaren.se/shop/
Så märkligt det här är ...har tidigare hatat att måla med distresser...men går hur bra som helst för mig att använda till Filurerna..skumt!

har knåpat ihop ett kort...fler är på G
image73

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-06-14 21:38:29

hehe jag köpte kockfiluren av exakt samma orsak plus att svärföräldrarna är det med. :P Kunde inte bara låta bli.
Riktigt fint kort! :)

Postat av: dr.Nina

Publicerad 2007-06-16 10:52:57

Superhärligt kort, Vixxan!! :D

Postat av: Marika Lantz

Publicerad 2007-06-26 15:23:34

Hej.
Kan inte läsa PM på pyssel.net men du kan maila mig när du skickar pärlorna osv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela