Vixxans lya

Vem är då jag?!

Publicerad 2007-01-08 15:04:05 i Allmänt,

Det är alltså jag som är Vicki...i scrappsvängen känner dom flesta mig som Vixxxan.Bor i Nora tillsammans med min sambo Daniel och barnen Saga och Olivia, tre hundar,en katt och en hamster.

Har under snart 1½år haft min scrapbutik www.vixxxansscrapbooking.se håller just nu på o avvecklar den eftersom jag måste ta en pause ett tag framöver, mitt mål är att öppna den igen till hösten.

Scrapbooking är min hobby..eller tja det har helt enkelt blivet en livsstil, umgås bara med scrappare, jobbar i en scrapbutik, scrappar så fort jag får en ledig stund..och jag bara älskar det! 

Hur blev det nu såhär!???? Jo, trillade över scrapbookingstickers på tradera...blev nyfiken...köpte några tummstannsar...hittade mer på tradera...hittade till www.scrapandgiftcorner.se   ..träffade sen Malin Byström och några tjejer till på tradera...o vips så hade vi dragit igång en Yahoogrupp som vi kallade swappisarna.där swappade o RRade vi en hel del..jättrevligt.
Scrapbooking är en knepig hobby..man ´blir liksom aldrig riktigt nöjd..finns alltid en massa fina dekorationer, papper, verktyg mm som man måste ha! Så jag handlade o handlade o handlade...så det var lika bra o starta butik istället *ler*...Så på den vägen är det...har nu varit fast i denna underbara hobby i ca 2½år...vet att jag kommer att scrappa så länge jag lever!

Ett jätteplus med scrappandet har för mig varit alla underbara vänner jag fått, några av mig står mig väldigt nära och jag är så glad att jag hittat er *puss*

KramiZ




Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2007-01-08 18:32:59

Tjena Vicki!!
Long time - no see. Kul att du skaffat en blogg. :)Har tänkt ringa dig vid flera tillfällen men som du vet så räcker tiden ibland inte till. Hoppas vi kan träffas i Örebro någon gång. Det är så tokigt att jag jobbar åt andra hållet. :(
Kram Tessan, Arboga

Postat av: Sofia Bergström

Publicerad 2007-01-08 18:49:57

tjena bruden!!
allt väl??
saknar dig! ska flytta till liköping nu! har ju hittat kille så jag flytta till honom..
puss puss

Postat av: Zarah

Publicerad 2007-01-08 19:18:21

Hej & välkommen till bloggosfären, vännen! :D

Postat av: Erika Kjellsson

Publicerad 2007-01-09 22:34:55

Väntar med spänning på bilderna på Sagas rum... ;o)
Hälsa henne att jag saknat min dagliga dos av Hästen Plopp.

Kraaaaaaaaaaaaam

Postat av: Helena

Publicerad 2007-01-13 23:03:45

Tjena Tjejen =)
Ville bara säga Hej, nu när jag såg att du skaffat dig en egen Blogg / Kram Västerås-Helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela