Vixxans lya

Äntligen så fick man sova inatt!

Publicerad 2007-01-12 13:45:27 i Allmänt,

Sköööönt med en natts sömn! Saga har nattsuddat hela veckan. Hon har somnat vid 19 tiden...vaknat vid 22 tiden o så varit jättepigg...så vid kl02-03 har vi kommet isäng igen. Usch allt blir ju helt upp o ner, har fått sova en stund på dagen.

Men så igår så bestämmde vi att hon inte fick somna förrens efter kl20.30..Så ut i snön med både hundar och ungar..gick riktigt bra...hon älskar nämligen snö! Hon somnade som en stock kl 21.00 o sov HELA natten..väckte henne vid kl 8 i morse..gud så skönt! LÄmnade henne på dagis vid 9 tiden tog en skogsprommenad med Zilly..hem o sov 3 timmar till..så nu känner jag mig som en ny människa.

Jag o tjejerna är själv hela helgen för Daniel jobbar..så jag ska scrappa o scrappa  o scrappa och så ska jag inventera butiken..kul o räkna 10lådor med papper *urk*

dax o rusa till dagis o hämta lillskruttan.


KRAM

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-01-13 14:31:21

Hejsan
Förstår att det måste vara skönt med en hel natts sömn, själv har jag nu fått sova hemma efter en vecka uppe u Borås och en examen ;-) skönt att komma hem men lite sorgligt också. Nu blir jag jätteavis på er som har snö... här i Halmstad är det bart och mest regn hela tiden...
*stor kram*
Jenny
ps hur gick det med budandet på gidget ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela