Vixxans lya

Hoppas alla hade en bra Julafton..

Publicerad 2007-12-25 19:57:37 i Allmänt,

Själv så firade jag för första gången utan mina syrror o mamma och pappa...gick bra det med. Tyckte faktiskt att det var riktigt skönt att fira jul hemma hos oss. Blev inte några scrappiga julklappar..eller jo ett Embossing Glue från Erica *puss*.

Har varit väldigt fullt upp här ett tag..först låg jag deckad i influensa, sen åkte Saga på magsjuka,  o sen även Olivia..Mitt i Olivias magsjuka så rustade jag hennes rum, bild kommer när det är helt klart, blev o fattas lite på fondväggen. Dagen innan julafton så tapetserade jag klart det sista i köket, så nu ska det bara målas lite lister*jipiii*

Har ändå lyckats med att scrappa, var med på Pyssel.net cyberpyssel, superkul, blev så glad när jag vann utmaning 1 med denna lo´n
image212
Gjorde den här lo´n till utmaning 2
image213

o så har jag scrappat lite annat
image214
image215
image216

O så har jag bestämt mig för att lägga ut ALLT som jag scrappar och pärlar i fortsättningen, och då göra det samma dag!

KRam på er alla, nu ska jag återgå till soffhörnet med min sticking

Kommentarer

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2007-12-26 21:15:08

Stor JULKRAM till dig med! :-)
Har varit in tidigare och sett dina fina LO men det bidde ingen kommentar då... är lite för lat för det oftast... ehrr...

Hoppas det blir mycket pyssel i mellandagarna - det satsar jag på - städade hela dagen idag sånu ser jag faktiskt skrivbordet! YES!! Haha.

Postat av: Lena

Publicerad 2007-12-31 14:47:12

Vill önska dig ett Gott nytt år!!!! Du gör så mycket himla fina grejer, jätte imponerad!!!

PS Vet inte om du kommer ihåg mig, men jag bodde på Annebergsgatan...

Postat av: LenaS

Publicerad 2008-01-03 16:33:16

Underabar alster Vännen!!
Kramis/LenaS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela