Vixxans lya

Ohiii...älskar min nya kamera!

Publicerad 2007-01-28 01:06:03 i Allmänt,

Varför har jag inte köpt systemkamera tidigare! Är helt kär i min EOS 400D....knäpper minst 200bilder om dagen  *fniss* inte så jättekul o fota nu när ungarna är sjuka blir mest innekort...

Har fått en massa nya grejer o pyssla med...men har knappt tid...Saga har feber och ögoninflammation o vill bara vara med mamma..lilla stumpan..

Kt kraft paketet anlände o jag var jättenöjd ..en stund...hon hade skickat med lite xtra grejer o en Tshirt...men lyckan blev inte så långvarig...När jag plockade upp min efterlängtade förvaring så är den trasig....den har nog fått sig en smäll....hon hade inte lagt någon bubbelplast runt o den är ju gjord i hårdplast...inte så smart! Inte nog med det....saknade en flarra med Primor..vet ju att det är lätt hänt o missa...har hänt mig med flera ggr..Men jag tycker att det är så superjobbigt att "gnälla". Ska ta mig i kragen o maila henne imorgon. Trasig eller hel...tja har ändå stuvat ner alla stämpeldynor o annat smått o gott...o den är superduperbra!


Har blivet smått galen i clearstamps...fick 4 st av LilDavis nya i lådan i fredags...shit så snygga..o Chipboarden är lika snygg den...7gypsies http://shop.lifetimemoments.com/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=7blockstamps är också jätteroliga att jobba med...tyvärr så vill dom inte torka när man stämplar på foton..det är lite trist..

Nu ska jag smita upp på övervåningen o peta lite på lo´n jag började med för några dagar sen...ungarna sussar sött...både 2 och 4 benta =O)

Här kommer några bilder jag knäppt med min nya darling Eos..

KRam på er alla =O)

Zilly
Zilly

Maja
MAjsan
Zilly och Saga myser

Saga och Zilly myser

Doris söta nos =O)
Doris pussmun






Kommentarer

Postat av: Sanna F

Publicerad 2007-01-29 16:25:18

Vilka jätte jätte fina kort!!!!

Postat av: Maria S

Publicerad 2007-02-02 09:10:11

Halloj vännen!!! Här har du en till som är så käääär i nya darlingen Eos 400d!!!! Fick den i förrgår och är som nykär!!! Vilka underbara bilder du tagit!!! Och så söta motiv du har!!! ´=)
Är lite avis på alla dina nya clearstamps också!!! Bamsekram Maria S

Postat av: Kristina

Publicerad 2007-02-02 11:05:40

stazOn och brilliance bla funkar att stämpla på foton!
härliga kort med nya kameran.
Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-02-07 15:36:48

vad trist att förvaringen var sönder *morr* men sånt är det med posthantering...
hoppas lilltösen mår bättre

*kram*
Jenny

Postat av: Erna Björk (aka Artan)

Publicerad 2007-02-07 20:08:34

Tja alsking:) Kolla pa min sida;)
Puss och kram
Erna

Postat av: Helena

Publicerad 2007-02-07 22:20:15

Älskar min eos 400d med. Kan man annat
/Helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela