Vixxans lya

Tjohooo...

Publicerad 2010-01-07 11:43:03 i Katt och hund,

Dax för en liten uppdatering här i bloggen, har ju varit rätt så dött här i ett par månader. Har nu bott 3 månader i det nya huset och jag o barnen trivs jättebra. Vi har sedan en månad en liten Bertil boende hos oss, en försiktig liten kille som helst vill ligga i knä och gosa hela tiden. Bertil är nu 4 månader (var 12-13v när han flyttade hit)
Bertil på julafton
Uppdaterar här lite senare med sånt som jag scrappat senaste månaderna.
KRam //Vicki

Kommentarer

Postat av: Jenny J

Publicerad 2010-02-27 19:34:30

Vilken sötnos!!

Postat av: Maria S

Publicerad 2010-03-16 12:31:41

Men gud vilken söt liten Bertil!! <3<3<3

Jag blev lite nyfiken på ditt nya hus jag!! :-)

Kram Maria S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela