Vixxans lya

Nu har det löst sig..

Publicerad 2009-02-16 23:49:23 i Häst,

med sällskap till Gåva, två shettisar flyttar hit, Mandel och Nisse. Ska till en början ha Mandel (valack) på foder, fungerar han bra ihop med Gåva så köper jag honom. Nisse(hingst)ska bara vara på foder tillsvidare...han ska säljas av sin ägare( blir förmodligen valack till våren)..vi får se vad som händer..vem vet han kanske blir kvar här *ler*.

Flyttar hit shettisarna först..om ca 2 veckor, o så kommer Gåva någon dag efter..vill att dom ska vara på plats när hon kommer hit, hon har ju aldrig varit utan sina kompisar (mamma+2 islänningar till). Så nu har jag fullt upp med att snickra i stallet....virke kommer på torsdag...Under tiden så ska jag försöka o sammla lite kraft, inte det lättaste eftersom snickarna blev klara med rivningen av köksväggen idag..så nu är det målning tapetsering, slipning och lacking av trägolv...tjohej vad mycket jag har att göra jämt..förstår inte...

En bild på mitt kaotiska kök under rivning av väggen...*fniss*

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-19 11:06:03

Hej har sänt dig ett pm på ja du vet kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela