Vixxans lya

Idag plockar jag bär..

Publicerad 2009-08-13 14:35:58 i Scrappat,

o tanken var att jag skulle sylta o safta...Plockade av hallon, svartavinbär, röda vinbär, krusbär och lite körsbär.



o så landade det såklart en massa rolig post från USA i lådan..
Stämplar till Saga o mej


apsnygg rullkniv mm


o så lite dekos...(det är svarta Halloweenkatter iden ena förp)


Så snabbt som attans så får jag väll koka lite blandsaft, scrappa lite när saften rinner av..koka den igen..sen kommer nog D hem från jobbet lagom för att koka lite gelé..=)

KRAM

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-08-13 16:30:57

Inte undra på att du inte hade tid med mig!! ;o)



KRAAAAAAAAAAAAM!!



//Erika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela