Vixxans lya

Jag har varit dålig med att blogga..

Publicerad 2008-10-28 13:48:55 i Scrappat,

på sistonde. har varit lite fullt upp! Först POG förra helgen..o så mässan i Karlstad i lördags, när jag var klar där så åkte jag till Khamn o grattade Stoffe..när jag var klar där så åkte jag hem o åkte på syrran o Lojsans partaj..Myyyycket nu!

Ja handlat har man gjort mycket också...har inte fotat det jag handlade på POG..men det här trillade in från Usa o Australien i veckan.



O så shoppade jag i Karlstad.. Många fina hÄnglar och stÄnglar ..Maja gillar dom också  *ler*



Väntar på lamineringsmaskin från slöjddetaljer också... Ska försöka o sparka oigång scannern och visa vad jag scrappade på POG.

Dax o packa papper till pysslare....sen fortsätter jag med adventskalendern till Saga..bilder kommer när den är klar.

Kram Kram //Vixxan

Kommentarer

Postat av: HENRIETTA

Publicerad 2008-10-28 18:17:39

Oj så mycket fint! Det var så himla roligt att träffas på POG!

Puss på dig :o))

Postat av: Cicci/Trollmor

Publicerad 2008-10-28 19:44:49

Åh va mycket gottis du shoppat! Ringarna fick du tag i oxå ser jag! Men ingen stans :-( ??? Kraaam....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela