Vixxans lya

O så lite bilder på mina mystroll...

Publicerad 2008-05-28 12:34:32 i Katt och hund,

Dom växer o växer..och om 4 veckor flyttar dom...huu..det skär verkligen i mitt hjärta.

Det är svårt att fånga alla på bild samtidigt..
här är en bild från 9maj med 4 av 5 bebbar.
9maj

o så en bild med alla 5 nerknölade i en kartong..dom sov så sött där! bilden är tagen 17maj
5 bebbar

o så några bilder tagna denna vecka
på upptäcksfärd

O så lilla Titti som har ett blått o ett snart gult öga
bebbe med två färgerTova

Hoppas nu inte att jag frestat er för mycket, har inte satt ut dom på annons ännu...vill ju  inte igentligen *ler*

Kram Vixxan o hela kattgänget

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2008-05-28 12:36:19

Jag vill haaaaaa!!! *kär*

Postat av: AMA

Publicerad 2008-05-28 20:28:43

Oh, de är ljuvliga!!

Hur långt är det till Nora från Göteborg?
Är på jakt efter en kattunge åt min farmor nämligen.

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-05-28 22:05:32

Himmel vad söta de är!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela