Vixxans lya

Oj...jag har visst köpt ett hus!

Publicerad 2008-03-26 00:04:56 i Allmänt,

O hej o hå så fort det kan gå...Vi har pratat om att flytta till Grythyttan....Det är svårt att hitta hus där så vi funderade på att bygga ett. Syrran hade fått nys om ett hus som låg på Blocket..jag hade missat det helt eftersom det inte låg ute hos någon mäklare. Ringde ägaren igår..var o tittade på det i morse...ringde o sa att vi vill ha det! Ska lägga 10% i handpenning så inte någon annan norpar det..sen så åker vårt hus ut till försäljning. Förhoppningsvis så flyttar vi när skolan slutar i Juni =O)

Huset är helt fantastiskt...stora ljusa rum..högt i tak..O så ganska slitet...mycket färg o tapeter kommer att gå åt...En vägg ska rivas så vi kan bygga vårt drömkök..Tomten är nästan 5000m2. Här kommer en bild =O)

image271

Kommentarer

Postat av: Malin B

Publicerad 2008-03-26 00:37:56

Wow så fint!! Ett hus helt i min smak. Grattis!
Hoppas allt är bra hos er!

Kram! Malin

Postat av: Zarah

Publicerad 2008-03-26 11:44:57

WOW!! Ni kommer ha gästrum hoppas jag...? ;)

Postat av: Lena

Publicerad 2008-03-27 13:05:30

Ser ju jätte fint, grattis!!!

Postat av: Maria S

Publicerad 2008-04-04 08:59:54

Wow vilket fint hus!!!!!! Blir nog superbra med drömkök och allt!!!!
Kram och Lycka till!! :-)

Postat av: ulrika_m

Publicerad 2008-04-15 09:12:24

Åååh ... helt underbart! Jag letar också hus i annan stad nu, kanske skulle man ta sig en titt på blocket, för hemnet har inget intressant för oss. Vill gärna hitta en kopia av erat hus! Helt fantastiskt, vilken drömkåk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela