Vixxans lya

Några Lo´s

Publicerad 2008-03-21 11:02:40 i Scrappat,

Här kommer lo´sen jag utlovade =), kommer nog en senare ikväll..den ligger halvklar...vill göra klart den nu..men har en massa måsten att göra först..
1. hoppa in i duschen o sammla kraft för att ta en jättekonflikt med Olivia *grrr*
2. Städa lite
3. Äta lunch (ungspannkaka)
4. Handla

sen blir det att ladda dvdn med en film till Saga..sen scrappa*jippii*

Lo på underbara Zarah, har valt att behålla journalingen för mig själv. LÅter korten och dekorationerna tala! Kan säga att Zarah gör mig otroligt glad...hon smittar av sig med sin underbara energi *puss på dig*

image266

Lo gjord på spillpapper, Skissen jag scrappat efter kommer från Hildas(tror jag)

image267

Lo på mig och Olivia, vi är Olika..men är ändå så lika..ser ofta mig själv i min energiska färgglada dotter.
Journalingen syns dåligt..så här står det:Vi är båda svajiga  humöret och säger ofta vad vi tycker! Vi är spralliga o gillar att sjunga.

image268

O så en Lo jag gjorde kvällen innan Zilly flyttade till min syster (pappren vann jag på Nooks CC)
image269

Håll ut mer lo´s o påskpyssel kommer ikväll...

KRam kram!

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2008-03-24 11:54:08

Vilka fina!! Jag har preciiiiis scrappat dig, med - men jag är osäker på om den är 100% klar... DU ska snart få se! Pusspånosen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela