Vixxans lya

När pappan tittar på tv...

Publicerad 2008-01-08 20:42:18 i Allmänt,

så roar sig barnet *suck*..Satt o scrappade en stund och Daniel passade Saga..Saga ropar att jag ska följa med på toa..när jag ska torka henne ser jag att nått är annorlund....*gaaaaaaaaaaaaaaaaah* luggen..luggen va katten har hänt? Frågar Daniel..jodå hon hade en sax nyss som han tog ifrån henne...han har inte märkt att hon klippt sig...nääähh hon satt under bordet..kikar under bordet..jodå en massa hår.....jaha..det här är andra gången  hon klipper sig..tur att det "bara" var luggen den här gången...

image225

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2008-01-08 21:09:45

Men guuuuuuud vad söt hon är! Det var ju faktiskt riktigt fint med den korta luggen! :D Tur att hon inte gjorde sig illa. :)

Postat av: Malin Byström

Publicerad 2008-01-09 00:26:27

Hihi, välkommen i klubben...vet hur du känner det, men efter sisådär 3ggr blir du härdad. Emma klippte "bara" luggen första gången....andra o tredje gången gjorde hon en ordentlig snagg...
Kraam Malin

Postat av: Vixxan

Publicerad 2008-01-09 16:25:18

Zarah:ja hon är en riktig lite goding min Saga =O) Ja tänk om hon klippt sig i örat...hua..

Malin: haha...filurig hon är Emma..

Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela