Vixxans lya

Länge sen jag uppdaterade här...

Publicerad 2007-03-29 11:42:15 i Allmänt,

Har haft lite fullt upp ..o så har jag haft/har en liten svacka..har inte så mycket ork =o(

Har pärlat en del..tyvärr så har jag inte hunnit med att knäppa bilder på på det jag gjort dom sista två veckorna..syrran har varit här hämtat innan jag hunnit med att fota.

Här kommer lite bilder ... Är du intresserad av något smycke så hojta till..en del av dessa är redan sålda..men jag kan alltid göra fler =O)

armband Swarovski och s?tvattenHalsband bl?tt r?tt vitt s?tvatten med slidertrasselarmbandringmest s?tvattenHj?rthalsbandMitt favorit halsbandHalsband till syrran

Kommentarer

Postat av: Helena115

Publicerad 2007-04-01 16:40:05

Fabulous!!! Vilka snygga grejor, särskilt det översta!! *dregla*

Postat av: Ulrika

Publicerad 2007-05-18 20:06:38

Underbara smycken! Jag blev speciellt förtjust i ringen, den är URSNYGG!!
Kram
Ulrika från Ånge

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela