Vixxans lya

Jahapp..då var man tbax!

Publicerad 2007-06-27 20:21:26 i Allmänt,

Öppnade upp min webbutik på midsommarafton...var ju tvungen att knäppa några bilder.

Så sketans kul att vara tbax...har så många supergoa kunder..har nog mest pyssel.net kunder just...o det är xtra kul för det är det forum jag trivs bäst på. Har faktiskt tagit det väldigt lugnt...har inte direkt skriket ut att jag öppnat upp igen...Allt för att undvika en rivstart.

Världens goaste scrappigaste Dt har jag kvar..Zarah..helst suveränt duktig...är superstolt att hon ville fortsätta Dta åt mig*puss*  Min kompis Lisa var här o snosade i pappershögarna....skickade med henne lite Ki Elsie papper hem....Vips..hej hop 4 Lo´s fick hon till hur snabbt som helst...väldigt kreativ o duktig människa den där Lisa *fniss*..Ni kommer kunna se hennes Lo´s under gäst DT i butiken.

Dax o plutta ut mer varor i butiken...ca 35kg MME papper...o lite av Doodlebugs sv/vita serie *dregglar*


lite bilder från förra veckan...har tillkommet en hel del varor sen dess..
165192-83

Så jättehärliga Rain Dots...måste ta mig tid att prova dom..raindrops

Underbara Doodlebug...så sommrigt o fräsht med sina klara skarpa färger!
Doodlebug

Kommentarer

Postat av: carina

Publicerad 2007-06-27 20:46:35

Åååå va härligt att du är tillbaka!!! lycka till med butiken, man kanske skulle ta sig en sväng förbi, det är ju inte så långt=)

Postat av: tropicalia

Publicerad 2007-07-01 10:42:06

Var ligger din butik?

Postat av: Vixxxan

Publicerad 2007-07-01 23:14:51

Tropicalia:Min butik ligger i Nora.
Klart du ska kika hit en sväng Carina =O)

Postat av: Gunilla

Publicerad 2007-07-13 10:08:07

Kul att du är tillbaka. Och tack för superservice o snabba leverans av mina ordrar. Läckra bilder på varorna här i bloggen....vill ha mer när jag ser de ;)
/
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela