Vixxans lya

Nu är jag också med blogg =O)

Publicerad 2007-01-08 14:19:43 i Allmänt,

Har nu äntligen fått tummen ur o fixat mig en blogg, var inte så svårt som jag trodde!

Vilken grå trist dag det är idag *blää* Saga är sjuk o jag är inte heller så vidare pigg o frisk, ska väll försöka mig på o invetera butiken ikväll iallafall. Helst skulle jag ju bara vilja scrappa. Hade ett riktigt ryck igår..gjorde 2kort o så dekorerade jag min lunchpail...jösses så kul det var..tur att jag beställt 4st till från lifetime. Ja förresten...akta er för att gå in på www.lifetimemoments.com superfarligt...dom har jätterea just nu! Har lyckats med att lägga 2 ordrar på 4 dagar...man kan ju inte låta bli när det är såååå billigt..vem kan motstå Americancrafts underbara band för bara $3,60 ..eller MM rubbisar för $1.99...

Håller också på o fixar i ordning mitt scrapprum på övervåningen, i den delen där jag tidigare hade butiken. Saga ska få mitt "gamla" scraprum då hon växt ur sitt lilla rum. Så hej o hå...tapeterna i Sagas nya rum (alltså mitt gamla) är påväg ner...har rivet ner ungefär hälften..satans strukturtapeter *grrr*

Ska försöka o knäppa några bilder o lägga ut ikväll...


KRam på er alla scrapvänner

Kommentarer

Postat av: Sanna F

Publicerad 2007-01-16 16:36:51

Kul att du också har skaffat blogg!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela