Vixxans lya

Äntligen så börjar jag få lite ork och energi.

Publicerad 2007-01-22 18:51:21 i Allmänt,

Gud så skönt det är att få vara frisk igen. Låg deckad i influensan i nästan en vecka...så himmlans trött..bara trött trött trött. Inte lust med nått inte ens att scrappa! Fick ett gigantiskt paket från Lifetime..handlade för nästan 3000kr på rean...(ni kan ju bara tänka såå mycket grejer det blev) orkade bara packa upp allt *urk*
Positivt ändå säger min läkare..tydligen en motreaktion mot all stress.

Men nu i helgen kände jag att energin kommet tbax...Scrappade en liten bok till min syster, hon ska ha den till att skriva in födelsedagar i. Han tyvärr inte med o fota den..för min kamera bara krånglar o jag orkade inte bråka med den *ler* Tja hur som helst så gjorde jag den i Vintage stil..distressade järnet *hihi* Använde Revolutiondiesen "mini album"..äääälskar den så suveränt användbar die! Ohh ja o så Revolution mackapären...så tjusig äääälskar den med! Glad att jag bytte ut Bosse Bosskut...Känns som om dom inte ens går att jämföra med varandra..varken i design (svag för sånt) eller i funktion...

Ja...alltså när jag inte sov under sjukveckan så shopade jag..myyycket...hua..Förutom en revolution så har ett Studio och Maddie Ann Classic flyttat hit! Ett paket från KT kraft får jag imorgon (torskade i tullen) ..inte konstigt..var väll ganska stort paket för jag köpte en massa Primor och förvaring..så nyfiken på förvaringen...
Craft Locker Accessory Locker http://www.ktcrafts.com/catalog/item/2968416/4042097.htm

Handlade också en massa från doctorscrapbook...och så från Lifetime igen...o så Lifetime en gång till (kunde inte låta bli dom har fått Lil`Davis assnygga acrylstämplar) o så igår shoppade jag från Helena på scraphuset....o så en ny kamera från Elgiganten ..*jippi* det blev en EOS 400. Som det ser ut nu så kommer jag förmodligen ha den här imorgon...tjohej!

Nu ska jag ha ett litet köpstop fram till Mars...har lyckats shoppa för nästan 20 000kr på en månad..så inte ens en liten ask brads blir det nu!

Återkommer imorgon med rapportering ang kamera och förvaring.

KramiZ

Kommentarer

Postat av: Sanna F

Publicerad 2007-01-23 12:36:42

Åååååååååå vad härligt med så mycket shopping!!!
Det är nog den bästa medicinen .. eller hur; ?

Postat av: Zarah

Publicerad 2007-01-25 12:25:19

*hihi*
Du är värre shopaholic än jag! Skönt att inte vara värst! :P

Vad bra att du mår bättre igen! Har oroat mig lite för dig.

Du - du kan väl maila mig eller tjoa på msn? Jag har försökt fånga dig men bara fått tag i dotra din... Jag börjar tro att bussgods har slarvat bort mitt paket så jag tänkte att du kanske kunde ge mig numret så att jag kan försöka efterlysa det?

Kram!

Postat av: Camilla

Publicerad 2007-02-01 19:05:07

åh hur lyckas du handla så mycket från Lifetime utan att hamna i tullen?

/Camilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vixxan

Pysselberoende utarbetad djurvänn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela